7.31.14.

lovablechaos:

haveahiddles:

nottheleastbrave:

BUT THE ACTING HERE. BECAUSE HE’S DIGORY. AND HE BUILT THAT WARDROBE. WITH THE WOOD FROM THE TREE HE PLANTED. AND SO HE KNOWS IT’S NARNIA. HE’S WAITED HIS WHOLE LIFE, AND HE’S PROBABLY GIVEN UP AND SHOVED THAT HOPE AWAY IN THE BACK OF HIS MIND AND SUDDENLY THESE FOUR CHILDREN SHOW UP AND THEY FIND IT. 

Fun fact: CS Lewis based the professor on JRR Tolkien. Tolkien in turn based Treebeard on CS Lewis.

that is a very fun fact yes 

(Source: darvll, via animfreaknya)

308466

7.29.14.

tryinghuman:

donkos:

gekkan shoujo nozaki-kun is a treasure,

HaaaaHA Headcanon behavior for Don, Longus and Rose

14904

7.25.14.

walkingfoxiest:

a post where I explain with images how foxes are the best thing ever, and how if you disagree you are obviously wrong

(via brohips)

201698

7.25.14.

super-who-potter-lock:

grimdarkthroes:

intelligentairhead:

lumos5000:

whovian-at-large:

Can demons cross the ocean even though it’s salt water?

image

ahhh…. that is an excellent question

They can possess humans although we’re 0.15% salt

Saltwater is 3.5% salt so I mean at what point is it Too Much Salt?

I’m gonna need a demon, a spare demon, some salt, a precise scale, water, a trap, and a pool

I’m on it.

(via bestbromancecompany)

116451

7.24.14.

Fall Out Boy

The Phoenix

Save Rock and Roll

justanovercastkid:

ierocookie:

machokeonmydick:

simplybluecandle:

hurtkid:

thisrisingtide:

Okay so I sped up The Phoenix by Fall Out Boy and help it’s really good

thIS IS GONNA GIVE ME A HEART ATTACK

holy shit

IM SO PUMPED UP RIGHT NOW IM GONNA KILL A GUY

I JUST RIPPED MY SHIRT OFF

(via brohips)

229766

7.23.14. hot damn,
skullcaps:

Gamzee and Tavros in punk. Okay okay next thing will be of some of the girls

skullcaps:

Gamzee and Tavros in punk. Okay okay next thing will be of some of the girls

(via my-name-is-void)

12830

7.23.14.
lightsharpnesssong:

jenova-amaranth:

fullten:

dollycoquetry:

fullten:

A lot of dudes think women dress slutty for them, but honestly if men weren’t such fucking animals I would dress 300000% more slutty then I do now. You people ruin everything.  
I wanna wear this shit outside god damn it. 

Oh my god SO TRUE. I would constantly wear thigh highs and short skirts and underbust corsets because I look so fucking good. God forbid women like their OWN bodies, too.

For real !! like 90 % of my fucking wardrobe now is just for cam cause it’s too sexy to wear in public. Fucking bullshit.  I use to wear thigh highs with garters with shorts a lot but I got sooo many comments. Fucking… people. You literally just saw the tops of my thighs. But all the dudes are like ‘Why wear that if you don’t want attention???’ cause i look fine as hell and I don’t give a shit about some fucking random broke ass dudes on the corner. 

I can’t even express how much this describes my feelings. Bitch I wear my corsets and my fishnets and my heels the size you wish your dick was because they make me feel fucking fabulous, not because I want you to tell me how much you’d like to “smash” me.

Heels the size you wish your dick was.

lightsharpnesssong:

jenova-amaranth:

fullten:

dollycoquetry:

fullten:

A lot of dudes think women dress slutty for them, but honestly if men weren’t such fucking animals I would dress 300000% more slutty then I do now. You people ruin everything.  

I wanna wear this shit outside god damn it. 

Oh my god SO TRUE. I would constantly wear thigh highs and short skirts and underbust corsets because I look so fucking good. God forbid women like their OWN bodies, too.

For real !! like 90 % of my fucking wardrobe now is just for cam cause it’s too sexy to wear in public. Fucking bullshit.  I use to wear thigh highs with garters with shorts a lot but I got sooo many comments. Fucking… people. You literally just saw the tops of my thighs. But all the dudes are like ‘Why wear that if you don’t want attention???’ cause i look fine as hell and I don’t give a shit about some fucking random broke ass dudes on the corner. 

I can’t even express how much this describes my feelings. Bitch I wear my corsets and my fishnets and my heels the size you wish your dick was because they make me feel fucking fabulous, not because I want you to tell me how much you’d like to “smash” me.

Heels the size you wish your dick was.

(via my-name-is-void)

158532

7.23.14.

theicarustheory:

You know what’s funny its like 90% of you really wanted the blood-orange parody and so secretly did I so here you go. SNK: The Documentary will now be my life force so go ahead and just feed my brain. (Also, y’all don’t have to go anon when you suggest okay its not like I’ll judge you for your headcanons or anything. And sorry for the long post!)

(via double0strider)

43121

7.23.14.

I’m looking for this guy. Bleach blonde hair, leather jacket, British accent. Kinda sallow, but in a hot way?

(Source: spikebuffy, via double0strider)

6700

7.23.14.

relahvant:

perpetualvelocity:

moonjellys:

proudgayconservative:

nolanthebloghog:

The bomb is dropped

The kittens sort of soften the blow.

this is the shittiest post ever. please unfollow me if you agree with this post also shame on OP for using cute kittens for this garbage post

not sure what it is exactly that makes this post so shitty? Because it’s promoting actual equality? instead of saying that you can call everyone else shit because you are part of an oppressed party you can say you are equal to them doesn’t exactly sound like a shitty idea to me.

BOOM. So many people on this website need to read this twice, let it sink in and then read it again.

(Source: fascistballerinamoved, via carcinocarnivals)

136962